Müügitingimused

lrhooldus-privaatsuspoliitika
Käesolevad müügitingimused kehtivad veebipoest epood.lrhooldus.ee (edaspidi Veebipood) kaupade ostmisel. Veebipoe omanik on Cartom Grupp OÜ (registrikood 11985984), asukohaga Kadaka tee 72a, 12618, Tallinn, Eesti (edaspidi Müüja).

Kauba- ja hinnainfo

Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Veebipoe hinnad ei sisalda kohaletoimetamise tasu. Kauba kohaletoimetamise tasu sõltub Ostja asukohast ning kohaletoimetamise viisist. Kauba lõplik tasu koos kohaletoimetamise tasuga kuvatakse Ostjale hiljemalt tellimuse vormistamisel. Kauba kirjeldus ja muu oluline info on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures. Kõik Müüja Veebipoes müüdavate toodete hinnad on toodud eurodes koos käibemaksuga. Müüja kohustub tarnima Ostjale valitud tooted tellimuse hetkel kehtinud hindadega. Müüjal on õigus iga hetk hindu muuta. Müüjal on õigus loobuda müügitehingu osutamisest juhul, kui temast sõltumatul põhjustel tekib tehniline tõrge ja Veebipoes kuvatakse valed toodete hinnad.

Isikuandmete töötleja

Cartom Grupp OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, Cartom Grupp OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötlejale Maksekeskus AS (reg. kood: 12268475 ) asukohaga Niine tn 11, 10414 Tallinn, Harjumaa, tel +37258875115 ja e-kiri: support@maksekeskus.ee.

Kohaletoimetamine

Kaupu saadetakse riikidesse, mis on loetletud iga toote juures Kohaletoimetamise jaos. Kauba saatmiskulud kannab Ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures tellimuse vormistamisel. Eesti-sisesed saadetised jõuavad üldjuhul Ostja määratud sihtpunkti 3–7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest. Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.

Laoseis

Müüja teeb parima, et Veebipoes märgitud kaupade laoseisud oleksid Ostjale nähtavad, arusaadavad ja vastavad tegelikule laoseisule. Müüja teatab esimesel võimalusel Ostjat, kui vastav kaup ei ole laos. Juhul kui Ostja on tellinud toote, mis ühel või teisel põhjusel ei ole kättesaadav, siis võtab Müüja Ostjaga esimesel võimalusel ühendust ning pakub sobivama olukorra lahenduse (k.a juba tasutud raha tagastamise).

Tellimuse vormistamine ja maksmine

Internetipoes ostetakse kaupa internetipangas, PayPal maksmissüsteemi või krediitkaardi abil. Pärast soovitud kaupade kohaletoimetamise tingimustega tutvumist, kaupade ostukorvi lisamist ja selle lõplikku täitmist tuleb vajutada nuppu “MAKSMA”. Seejärel avaneb tabel “ARVELDUSE ANDMED”, kus palume täita arve esitamiseks vajalik info (eesnimi, perekonnanimi, vajadusel ka ettevõtte nimi, tarneaadress ja kontaktandmed). Tellimuse kokkuvõttes palume nõustuda ostu- ja müügitingimustega ja samuti privaatsuspoliitika tingimustega. Lõpuks valida vastav pank, krediitkaart või PayPal maksmisviis, vajutada nupp “ESITA TELLIMUS” ja maksta kaupade eest eelvalitud keskkonnas. Pärast tasumist saadetakse määratud e-posti aadressile tellimuse kinnitus ja arve. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest Ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul.

Makseviise pakub Maksekeskus AS ja kõik tehingud toimuvad eurodes.

Pakke saadame Omniva pakiautomaati ja neid saab tellida ka Omniva kulleriga. Kullerteenusele laienevad teenuse osutaja tingimused.

Müügilepingu sõlmimine

Juhul kui Ostja on teinud tellimuse Veebipoes ja selleks lisanud kaubad ostukorvi ja on tellimuse kinnitanud, siis loetakse, et Müüja ja Ostja vahel on sõlmitud omavaheline müügileping. Müügileping jõustub alates hetkest, kui tellimuse summa, mis oli Ostja poolt tellimuse kinnitamise ajal aktsepteeritud, laekub Müüja arvelduskontole. Müüja saadab Ostjale vastavasisulise kinnituse Ostja tellimuse vormis märgistatud e-posti aadressile. Juhul, kui Müüja ei saa kauba eest kogu määratud summa enda kontole 24 tunni jooksul pärast tellimuse kinnitamist, on tal õigus Ostja tellimus tühistada ja lepingust taganeda. Ostjal on õigus lepingust taganeda, kaupa ümber vahetada või tagasi saata vastavalt Müüja poolt kindlaks määratud tingimustele 14 päeva jooksul.

Taganemisõigus

Pärast tellimuse kättesaamist on Ostjal õigus Veebipoes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.

Taganemisõigus ei kohaldu, kui Ostjaks on juriidiline isik. 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil, kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil, nagu see on tavapäraselt lubatud kaubaga tutvumiseks füüsilises poes.

Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks, kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks, või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele. Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi saab Veebipoest, täita taganemisavaldus ning saata see Veebipoe aadressile info@lrhooldus.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

Kauba tagastamise kulud kannab Ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi). Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel Ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel, arvates taganemisavalduse saamisest Ostjalt lepingu alusel saadud tasud. Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva toote tagasi saanud või kuni Ostja on esitanud tõendid, et on toote tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Kui Ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest toote kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu. Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda Ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind Veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

Kauba tagastamine/vahetamine

Müüdavale kaubale kehtib tootjapoolne garantii juhul, kui see on märgitud toote kirjeldusse või tootega kaasas olevatesse dokumentidesse. Garantii kehtib vastavalt tootjapoolsetele garantiitingimustele.

Tootel ilmnevate puuduste korral on Ostjal õigus nõuda Müüjalt toote puuduste likvideerimist (parandamist või asendamist puudusteta tootega). Juhul, kui Müüja ei ole suuteline toodet parandama ega asendama, on Tellijal õigus ostust taganeda ja nõuda raha tagastamist seadusega sätestatud korras.

Ostjal on õigus e-poes sõlmitud müügitehingust taganeda 14 päeva, alates kauba saamise päevast vastavalt võlaõigusseadusele.

– Tagastatav toode peab olema originaalpakendis, komplektne ja kasutamata ning kahjustamata.

– Postikulu ei kuulu tagastamisele.

– Ostja tagastab kauba oma kulude eest.

– Üldjuhul kannab Müüja Ostjale toodete eest makstud summa tagasi esimesel võimalusel, hiljemalt 14 tööpäeva jooksul, alates tagastatud toote kättesaamisest samale arvelduskontole, millelt oli kauba eest esialgselt makstud.

Toote tagastamise soovist palume meile esmalt teatada kirjalikult e-posti aadressile info@lrhooldus.ee, kus tuua välja

– arve number,

– tagastatava toote nimetus,

– tagastamise või väljavahetamise põhjus.

Müüja ei vastuta tootel ilmnenud puuduste eest, mis on tekkinud Ostja süül või kui puudus on tekkinud toote mittekorrapärase kasutamise tagajärjel.

Tellija ja Müüja vahelised vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel. Müüja on kohustatud vastama Tellija esitatud kaebusele 5 (viie) kalendripäeva jooksul. Läbirääkimisi peetakse e-posti aadressi info@lrhooldus.ee vahendusel.

Pretensiooni esitamise õigus

Veebipood vastutab Ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest Ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest Ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@lrhooldus.ee või helistada telefonil: +372 50 70 436.

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist Ostjale. Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood Ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.